-->

recent post

get this widget here

Thursday 21 June 2012

Filem Pendek 'WICKATE' - Jom Kita VOTE



Hi korang..chat ke? semua dah makan...? harap2 korang sumer chat lah ye..kiter sihat ke cam besa..hari ni sangat meletihkan..hati ni nak study tp minda ni macam tak leh nak masuk ape2 kot skang..jiwa kosong..perghhh ayatttt!!!!

meh sini nak share satu citer ngan uollss..sebuah filem pendek yang dihantar oleh seorang daripada graduan Multimedia University dari Fakulti Multimedia Kreatif, Niralji Ravishanker telah di senarai pendek
dalam YouTube Your Film Festival! Pertandingan ini telah menerima lebih daripada 15,000 penyertaan dari seluruh dunia, dan penyertaan Niralji adalah satu-satunya yang disenarai pendek dari Asia (selain penyertaan dari Jepun).

Daripada 50 penyertaan yang disenarai pendek oleh Scott Free Productions, 10 finalis akan dipilih berdasarkan undian di Youtube. Marilah kita buat negara bangga dengan membantu Niralji mendapatkan undian beliau!

Tajuk filem pendek: ‘Wickate’

Untuk makluman uollls, filem pendek ini telah dihasilkan oleh Niralji bersama dengan rakan-rakan graduan beliau yang berbakat untuk projek tahun akhir mereka di MMU. Mereka terdiri daripada:

Niralji Ravishanker, Yugendren Maniam, Ang Bin Yee, Nur YazmynFarahain Khairuddin

Graduan: Ijazah Sarjana Muda Multimedia (Filem dan Animasi) (Kepujian), Lulusan tahun 2011

kalau uollss nak mengundi, KLIK DISINI dan cari klip video bertajuk 'WICKATE' dan klik butang VOTE yang berada di sebelah kanan. UNDILAH SEKARANG!

Tarikh tutup pengundian ialah 13 Julai 2012. banyak masa lagi ni uoollss..cepat kiter sama2 mengundi bagi menaikkan nama negara di persada dunia..

Untuk membaca berita mengenai kejayaan ini, sila layari http://www.digitalnewsasia.com/node/299 dan http://ecentral.my/news/story.asp?file=/2012/6/20/movies/11464959&sec=movies.

Sebarkan kepada seluruh rakyat Malaysia dan mari kita mengundi 'Wickate'!..Kiter dah tengok filem pendek ni..quite good..so have fun with this film and dont forget to vote k..wah speaking kiter..

bai n much luv


Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

3 000 orang nak tahu:

Anonymous said...

buy ativan online can overdose ativan - ativan ingredients

Anonymous said...

http://staam.org/#21236 buy tramadol with echeck - zaldiar tramadol hcl

Anonymous said...

Yοuг wrіte-up offerѕ provеn necеssary
to mе. It’s verу helpful anԁ you're simply clearly very educated in this field. You possess opened our face in order to varying opinion of this particular subject together with intriguing, notable and reliable articles.
Feel free to visit my webpage CIALIS

Ramai yang Suker