-->

recent post

get this widget here

Friday 20 April 2012

Ustaz Azhar Idrus VS Ustaz Don Daniyal

As Salam,

Hari ni hari Jumaat, so rasanye elok gak buat entry pasal 2 orang Ustaz yang sangat sempoi dan menjadi popular gak rasanye di alam maya ni..rasa-rasa leh challenge tak populariti Aaron Aziz...? Sudah pasti boleh kerana kehadiran mereka sentiasa di nanti-nanti kan oleh semua peringkat masyarakat...Masyaallah, indahnya ciptaan Allah SWT.



Kiter rasa semua orang kenal siapa Ustaz Azhar Idrus a.k.a UAI dan juga Ustaz Don Daniyal. 2 insan ini bukan saja di beri bakat untuk berdakwah tetapi berjaya juga menarik minat remaja-remaja di alaf baru ini dengan cara persembahan yang sempoi dan gaya yang bersahaja dan ada menyelitkan sedikit unsur-unsur komedi dalam penceritaan mereka...Kiter memang tabik spring ..Tengok saje lah gambar di atas ni..sempoi n bergaya..

Kalau UAI yang pergi buat ceramah kat mane2 mesti ramai yang menghadirkan diri..bagus ler macam tu kan daripada berpusu-pusu ke konsert2 artis baik lah ramai-ramai pi tambah pahala dengar UAI dapatkan ilmu, walau tak banyak cket pun jadi lah kan..

Kalau Ustaz Don plak, semua tahu beliau ade keluar dalam rancangan TV AlHijrah : 30 Minit bersama Ustaz Don dan saya pasti ramai yang sentiasa ternanti-nanti kemunculan beliau dalam Tv termasuk lah saya..suker dengar diorang ni berceramah. Kiter rasa, kalau di gabungkan kedua-dua ustaz alaf baru ni, pasti satu dataran merdeka tu pun penuh..Insyaallah..
Untuk makluman semua, UAI akan ada di Masjid Al-Syakirin, Gombak pada 29 April 2012..kalau siapa2 yang ada berdekatan dengan area tu, boleh lah pi singgah sat kan..

di bawah ni adalah sedikit sebanyak kata-kata nasihat dan ilmu yang di sampaikan oleh kedua-dua ustaz alaf baru ini yang boleh kiter kongsi...orang kata sharing is caring kan..so uols layan je lah ye...Insyallah dengan menyebarkan ilmu ini , saya juga bisa menperolehi kebaikan daripadanya..mudah-mudahan ye.

SECEBIS NASIHAT DARI UAI


ILMU OLEH USTAZ DON










Kredit gambar dari FACEBOOK USTAZ AZHAR IDRUS ( ORIGINAL ) dan juga USTAZ DON DANIYAL. Uols juga boleh like pages kedua-dua mereka di link di bawah :


https://www.facebook.com/UstazDonDaniyalDonBiyajid
https://www.facebook.com/Ustaz.Azhar.Idrus.Original

bai n much luv


Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker