-->

recent post

get this widget here

Thursday 12 April 2012

What is Tabita Skin Care ?



As Salam,

Seronok topik ni..hihihi..saya nak share cket lah berdasarkan pengalaman sendiri di samping membantu kawan-kawan.

Untuk Makluman koranglah kan, saya baru je gunakan product ni dalam 10 hari but Alhamdulillah hasilnya tidak mengecewakan. Saya baru guna dalam 10 hari tapi Jerawat makin berkurangan dan muka dah tak nampak kusam...ini bukan cerita bohong melainkan yang benar-benar belaka..chewahh..

Setakat ni saya berpuas hati lah dengan resultnya dan Insyaallah saya akan teruskan dengan product ini selagi mampu hihihi...budget lari jugak ler tp nak lawa pun untuk suami jugak kan.. so apa lah salahnya keluarkan duit cket.. : )

untuk keterangan lanjut boleh lah ke page kawan saya , Farah Harun je atau pun LIKE Tabita Skincare..Insyaallah anda tidak akan menyesal.

https://www.facebook.com/profile.php?id=1673169641
https://www.facebook.com/pages/Tabita-Skincare/349947525024898


Selamat mencuba :)


Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker