-->

recent post

get this widget here

Wednesday 20 June 2012

MIFB 2012 - PAMERAN MAKANAN ANTARABANGSA



Hi uolss..malam ni raser macam nak kena tido awal cket gantikan tido semalam yang tak baper nak cukup kan..tapi nak dedikasikan gak 1 entry untuk uollls..

Petang tadi sepanjang perjalanan balik dari office ternampak satu banner ni tentang pameran MIFB 2012. Pameran ini merupakan pameran Makanan Antarabangsa yang di adakan untuk kali ke 13.

Untuk pengetahuan uollss, pameran ini akan berlangsung pada 12th - 14th Julai 2012 bertempat di PWTC. Macam seronok je kan..ape kata kiter ramai2 pi sana nak??? Tapi masa ni kiter ader kat JB buat latihan makmal..agak2 sempat tak balik ni...?sempat kot...Insyallah, kiter jumper kat saner ye uolsss...

Kiter ni pantang tengok makanan..hahhahahh...ala, for sure uolss pun semua pun suke makan kan..hah masa ni lah nak kenal serba sedikit makanan orang luar kan..rasanye macam-macam yang akan berlangsung kat PWTC nanti..so letak dalam jadual uolss ye..




pameran ini disediakan sebenarnye adalah bagi mempersembahkan kemajuan terkini dari segi teknologi dalam penciptaan makan dan juga peralatan pemprosesan dan pembungkusan. Ia juga menangani keperluan khas sektor perkhidmatan makanan termasuk francais makanan, kerjaya makanan, institusi latihan, perkhidmatan katering, penerbitan makanan, ujian makanan & perkhidmatan makmal dan R & D.



MIFB diiktiraf oleh peserta dalam industri F & B dari Malaysia dan seterusnya. pementasan buat kali ke-13, siri MIFB telah berkembang bukan sahaja dari segi saiz, tetapi yang paling penting dalam kualiti dan skop bahan pameran. Rekod prestasi yang terbukti dimana ianya sangat popular di kalangan pengunjung dan kejayaan untuk peserta pameran sememangnya menjadikan ia salah satu acara yang dinanti-nantikan seumpamanya di rantau ini.

Membawa bersama-sama kekayaan yang mengujakan dan gabungan pelbagai produk F & B Malaysia dan berbilang negara dan perkhidmatan yang merupakan ciri unik MIFB 2012. Ianya sasaran bagi menarik sebilangan besar para pembeli yang berkualiti dan membuat keputusan yang terbaik dari seluruh dunia untuk meneroka potensi yang tidak terhad dari F & B pasaran global yang menguntungkan.

tempatkan diri kamu sendiri didalam satu acara F & B yang paling penting di rantau ini untuk perniagaan yang hebat dan peluang rangkaian. Daftar penyertaan anda sekarang!


untuk keterangan lebih lanjut uolss leh gak KLIK SINI..enjoy urself k..

bai n much luv

Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker