-->

recent post

get this widget here

Thursday 2 January 2014

Marine Essence

Assalamualaikum,

Lama giler rasanya tak jenguk my blog ni..dah bersawang dah ni...lately ni macam-macam masalah yang melanda, macam-macam dugaan yang datang dan now berakhir sudah episod luka di tahun 2013 ..luka lah sangat kan...now we are in 2014...

Wow cepatnya masa berlalu kan..sedar tak sedar kita dah bertukar tahun..So apa azam korang kali ni..? jangan hanya tahu berazam tapi takde keazaman untuk capai azam tu k..kena berani take challenge untuk tunaikan keazaman kita tu ..ok..

Setiap hari Eda baca kat FB tu status pasal harga tu naik, harga barang ni naik, tol naik, minyak naik..macam2 lah..last sekali terbaca pasal ulam pun dah naik harga RM 2 seikat.., wow dasyatnyer ekonomi negara sekarang..so korang masa ni lah nak kena tingkatkan lagi usaha, kerja keras lagi untuk cari duit lebih bagi menampung kehidupan keluargakan..

Eda tahu ramai kat luar tu yang gajinya ada-ada sahaja n cukup-cukup makan ibarat kais pagi makan pagi kais petang makan petang..hutang dah melebihi pendapatan..masa ni la kita nak grab peluang yang dah ada depan mata ni..Eda ada peluang untuk orang-orang yang nak ubah hidup dia, nak bantu sara keluarga..orang kata nak seribu daya tak hendak seribu dalih kan..

Eda nak tawarkan kepada orang kat luar sana untuk jadi agent marine essence or lain-lain product from Hai O ni.. Untuk yang nak tahu macam mana cara, boleh whatsup Eda je k..No more excuse, just take action and the choice is your..tiada paksaan, anda buat anda untung, anda malas anda rugi..

Eda nak cerita cket pasal Marine Essence ni..

Actually Marine Essence Bamboo Salt terdiri dari 3 jenis :

1) Sabun Marine Essence Bar

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.
Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!


Sabun ni mmg hot selling product, sbb effect dia mmg bagus utk bagi pada yang ada masalah kulit, jerawat, ruam, gatai2, luka, enzima dan macam2 lagi.. Sabun ni leh guna utk muka dan seluruh badan.. xleh makan tau..hehe bau dia mmg sgt2 wangi.. Eda sendiri pun x tahan bau wangi dia sbb bila cuci kt muka rs nak cuci lagi dan lagi...
 




untuk yakinkan readers yang sabun ni mmg elok sbb sabun ni dirumus dengan  Vitamin E, Garam Buluh, Glycerin, Tea Tree Oil, Aloe Vera , Pu-erh Tea, Liqourice Extract.





Sabun ni sesuai untuk yang ada eczema, kudis, ruam-ruam, orang dewasa yang ada masalah dark armpit, panau, pimples, gatal2 di celahan lipatan.



2) Sabun Marine Essence Body Wash & Shampoo

Sabun ni sesuai utk dewasa dan kanak2.. Klau baby ada masalah kulit pun Eda suggest ambik yang liquid senang skit kan.. Liquid pun ada jual jugak, leh bwk g mana2.. dia dalam bentuk botol..




Shampoo pun ada skali.. shampoo ni product baru.. sesuai utk ada masalah kulit kepala yang kering, kegatalan kulit kepala, kelemumur dan keguguran rambut.
 
 
3) Set Travel ( 2 botol body wash, 2 botol shampoo dan 1 kotak ubat gigi)
 
 
 
 Yang ni promotion yang paling latest..siap bagi bekas lagi so senang la nak bawak pergi outstation kan..
 
Dah nampak kan banyak kegunaan yang kite boleh perolehi dengan Sabun Marine Essence ?

Since semua orang memang pakai sabun untuk mandi, why not bertukar kepada Sabun Marine Essence ni untuk mendapatkan kulit yang sihat.

Cuba je dulu..sekarang ni untuk sabun marine essence dah habis stock tapi Eda terima preorder ye..

Nak dapatkan harga sabun marine essence@sabun murah???
Mulakan dengan jadi agen dropship atau beli secara borong..
Keuntungan boleh dapat sehingga RM5,000 ke RM7,000 sebulan...dan tunjuk ajar untuk menjadi usahawan online akan diberikan secara PERCUMA...!!!

Hubungi Eda segera untuk extra income anda juga ;)

Noor Suhaida Ab Jalal ( FB )
013 2210106 (SMS/Whatsapp)






Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker