-->

recent post

get this widget here

Sunday 15 April 2012

RINARICH BAKERS

As Salam..

Ermm nampak sedap kan kek ni..tapi memang sedap pun, harga pun tak mahal cuma RM5 je satu..disebabkan terlalu sedap, so saya dengan niat nak bersedekah beli banyak gak lah untuk di bawa ke Taska Nia. Cikgu Nia pun cakap sedap..banyak gak ler beli hari tu tapi berbaloi-baloi rasanye..



Thanks to my friend, Kak Lin, sebab die lah yang bawa pi off. Kak Lin pun tolong member die gak, so klu ada yang berminat nak tempah untuk birthday ke, untuk off ke, untuk family ke boleh lah call no yang tertera kat penutup kek ni... Kalau tak nampak nanti, saya ada sertakan kat bawah ni ye !




saya try gak nk cari link untuk FB Rinarichbakers ni tapi tak jumpa..tapi klu betul-betul berminat boleh cal je kot. Saya berani jamin, kualiti keknya memang terbaik n coklatnye tak manis sgt. Sesuai sangat untuk hidangan bersama keluarga.

Saya tulis ni dalam entri saya, bukan apa saja nak promote kawan-kawan punyer business :)..hihihi tak dapat komisen pun, saje suke-suke nak promote.

Kalau ade sape-sape yang nak tempah boleh call Amy Marina Bt Ahmad di talian 0123113412 atau boleh email beliau di rinarichbakers@yahoo.com. Selamat menempah... :)

bai n much luv


Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

2 000 orang nak tahu:

Unknown said...

saya dah dpt link tuan punyer rinarichbakers ni

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000838971711

Anonymous said...

best kek, saya pun dah pernah cuba

Ramai yang Suker