-->

recent post

get this widget here

Wednesday 4 July 2012

Perkahwinan Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer



Rasanyer belum terlambat untuk kiter ucapkan selamat pengantin baru kepada kedua-dua mempelai..Baru malam ni terbuka hati nak update blog ni dengan kisah Irma Hasmie ni.. yelah macam yang kiter pernah cakap dulu, blog kiter ni bukan blog gosip artis..cuma kiter tulis aper yang kiter rasa nak tulis..ini pun dah lambat update pasal diorang ni..

Nak tahu kenapa kiter beria-ria nak update blog tentang diorang ni..takde ape sebenarnya tp hati ni tersentuh bila tgk pasangan ni..Seronokkan bile kita dapat membina kehidupan dengan insan yang kita sayang..wah jiwang plak malam ni..tapi kiter hari-hari jiwang kot..hahahha, jiwang lah sangat ye..

Berbalik kepada kisah mereka ini, dengan sekali lafaz sahaja Irma Hasmie sah bergelar isteri kepada Redza Syah Azmeer ( muka seiras Fahrin Ahmad) yang di’kenali pada Februari 2012 yang lalu ketika menunaikan umrah di Tanah Suci Mekah.

Irma Hasmie menerima mas kahwin sebanyak tiga dinar emas (RM2,200) & hantaran berjumlah RM33,333 dan pasangan ini di’nikahkan sendiri oleh bapa Irma Hasmie, Ibrahim Othman.




Nampak Irma sangat bahagia sekarang ni. Kedua-duanya ada wajah yang seiras.. orang cakap,


gambar nikah irma hasmie

kalau muka pasangan kita seiras dengan muka kita..Insyallah jodoh itu akan berpanjangan.


gambar nikah irma hasmiegambar nikah irma hasmie

Terpancar jelas kebahagian di muka mempelai..Semoga jodoh mereka kuat dan sentiasa dilindungi..

Kiter actually tersentuh bile baca kisah pertemuan diorang yakni ketika mereka secara berasingan menunaikan umrah. Jodoh mereka di pertemukan di sana, di rumah suci Allah Swt..Mudah-mudahan mereka diberikan kebahagiaan yang berpanjangan. Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah..Sehebat mana pun kita merancang, kalau Allah cakap bukan jodoh kita, kena terima lah..So, ini lah yang dinamakan jodoh..Kun Fa Ya Kun, Allah akan jadikan apa yang Dia kehendaki..

Kredit Picture to Abang Nara dan Oh Bulan

Bai n much luv

Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker