-->

recent post

get this widget here

Friday 12 October 2012

Rahsia Mimpi

Assalamualaikum,
Malam ni ada perjumpaan dengan cikgu-cikgu taska Nia..so sementara menunggu waktunyer, so sempat lah update entri untuk malam ini..Papa Nia seronok pegi makan dengan kawan-kawan....tinggalkan kiter & Nia...

Kiter teringat mimpi malam tadi..hihihi kelakar n sweet je raser..keh keh keh bila terfikir, senyum sendiri..nasib lah mimpi tu mainan tidur je..ok, yang sebenar-benarnya kiter teringat mimpi kita malam tadi, tu yang malam ni excited nak buat entri pasal maksud di sebalik mimpi-mimpi...tapi sekadar seronok-seronok je lah..jgn lah percaya, itu cuma tafsiran sahaja...kalau percaya dah jadi tahyul plak ye..

jom usha 
1001 rahsia mimpi

Abu
Jika anda bermimpi tersembur dan atauu kena abu dalam hidung hingga seolah-olah tidak bisa bernafas menandakan didalam pekerjaan anda saat ini sedang ada yang tidak beres.  

Adegan
Jika anda bermimpi menonton adegan lucu, dan pertunjukan jenaka menandakan bahwa anda akan memperoleh suatu keuntungan yang baik dalam pekerjaan. 

Air
Jika anda bermimpi berjalan diatas air alamat anda akan beruntung. Sedang mimpi tenggelam dalam air sungai alamat buruk. Dan bila bermimpi lihat air masuk kedalam rumah alamat anak dan anda akan mengalami sakit. Anda bermimpi menangis melelehkan air mata alamat akan datang kegembiraan. Dan memimpikan air buah menandakan tak lama lagi (dalam hitungan hari) akan menerima kabar gembira dari sanak famili atau teman Anda. Mimpi melihat air banjir, bersirat akan mendapatkan rerzeki. Mimpi melihat air mengalir, bermakna aka mendapatkan kabar yang mengejutkan  

Anak Kucing  
Jika anda bermimpi bersenda gurau atau sedang bermain-main dengan anak kucing, alamat anada tidak usah susah-susah soal kehidupan dan peri laku perekonomian anda, sekali waktu dalam tempo yang singkat anda segera dapat senang. Mimpi melihat atau mengamat-amati kucing yang sedang tidur, alamat ketentraman rumah tangga anda akan tercapai. Sedang anda mimpi dicakar kucing alamat anda sedang diganggu dan atau akan diganggu oleh orang yang sesungguhnya lebih bodoh dari anda. 

Bahagia
Jika anda bermimpi bahagia bertanda kebalikan, hidup yang anda jalankan harus lebih hati-hati lagi (waspada) Lain halnya kalau anda bermimpikan orang yang bahagia, adalah tanda anda disayangi orang dan diberi kesempatan yang lumayan.
 
 

Bayi
Jika anda bermimpi menggendong bayi bertanda akan mendapatkan rezeki yang baik. Bila anda melihat bayi lahir anda akan aktif dalam suatu pekerjaan yang tidak disangka-sangka dan tidak ada hubungannya dengan pekerjaan anda yang lampu. Dan jika mimpi melihat bayi dalam kandungan ibu, bertanda orang yang menghalang-halangi usaha anda akan pergi dari anda.Bahan Jika anda bermimpi membeli bahan bangunan bertanda jelas anda akan bersukses dalam usaha yang anda rintis. 

Bank
Jika anda bermimpi sedang berada didalam bank akan mendapat dan menghadapi kesukaran. 

Dahaga/Haus
Jika anda bermimpi haus sekali, bertanda anda akan menerima suatu rezeki dari hasil keringat anda sendiri.
 
 
wahhh banyak ni kalau nak taip...ape kata korang jenguk2 website ni kalau nak tahu banyak lagi tentang tafsiran mimpi... KLIK DISINI.   

hurmm korang mesti nak tahu kan aper kiter mimpi kan..hehehehe..malu lah plak...ntah macam mana leh termimpi yang F.A tu syok kat kiter..cam2 cara die buat tuk tackle kiter..keh keh keh..lawak giler...ni mesti penangan cerita ombak rindu n adam n hawa ni...

ishkk yang kiter musykilnyer yang berlakon cerita tu A.A bukannya F.A...kalau A.A yang ngorat syok gak...hohohoho...tapi dapat F.A pun ok lah...Mampus kiter kena tibai ngan En Suami ni...

sape yang tahu, tahu lah sapa kah gerangan F.A & A.A tu..tak nak cakap sebab malu hihihi..
 
k lah uolss time's up ...waktu untuk ke meeting PIBG ni..sayonara


Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker