-->

recent post

get this widget here

Sunday 14 April 2013

MARI HAMIL !!!



Salam hari minggu buat semua...ape yang uolss buat tu hari2 cuti begini..? kebetulan kiter xde class hari ni so hari ni kiter bawak nia pi tengok wayang n jalan-jalan menghabiskan duit hehehehe...macam banyok no duitnyer...ade lah cket rezeki anak2,,wah anak2..insyaallah manalah tahu ada rezeki tambah lagi sorang.

bercakap pasal tambah zuriat ni, kita ada terbaca satu blog ni memang menarik n kiter rasa cam nak cuba tapi macam kurang yakin lagi..meh kiter share cket intipati blog tersebut.

kalau ada yang berminat untuk tambah zuriat atau masih yang belum ada zuriat, boleh ke kunjungi website MARI HAMIL ni. Actually dalam website ini terdapat produk2 bagi membantu golongan wanita yang sukar untuk hamil so kiter pun kira termasuk dalam golongan tersebut ler..kiter pun tak tahu lagi keberkesanan produk2 ini tapi rasa macam nak cuba..apa pun yang penting usaha, doa dan seterusnya tawakal..kalau ini je usaha yang boleh kiter buat so why not kiter try kan...so uolss rasa kiter patut cuba tak?..

bukan tak percaya tapi sekarang ni kalau bukan FB je macam2 produk yang dijual so tak tahu mana satu yang betul2 berkesan..nak cuba semua takde lah banyak sangat ongkosnya huhkhuhuk..okey aanta produk yang ada dijual dalam website ini boleh tengok bawah ye..

PRODUK-PRODUK POPULAR DI WEBSITE MARI HAMIL SHOP

SUSU KESUBURAN ALKHISBUN - KESUBURAN SUAMI ISTERI UNTUK YANG INGIN HAMIL

 

LUMIGLOW-SESUAI UNTUK PCOS, FIBROID, CYST DAN HORMON TAK STABIL

 




OVULATION PREDICTOR KITS - TINGKATKAN PELUANG UNTUK HAMIL DENGAN MENGESAN WAKTU SUBUR 

 


CONCEIVE PLUS FULL PACK - SANGAT BAGUS UNTUK YANG INGIN HAMIL

 

 

THERMOMETER 2 DECIMAL WITH BBT CHART - UNTUK MENGESAN WAKTU SUBUR 

 

 

ini adalah antara produk-produknya..kalau korang nak tahu lebih lanjut boleh ke website mereka ini..memang banyak info sangat2..ada testimonial yang pelanggan dah berjaya hamil dengan produk ini tapi semua ni sebenarnya kuasa dari Allah Swt..yang ini adalah sebahagian daripada usaha kita aje ye..

korang boleh gak terus hubungi no dibawah ini untuk keterangan lanjut tapi melalui SMS sahaja 010-3663097 (sms only).

kiter berbelah bahagi ni nak cuba atau tak..kalau tanya En Suami memang dia tak bagi try ubat-ubatan ni..dia tak baper percaya..hurmmm, korang rasa-rasa macam mana?...

tapi ape-ape pun untuk korang yang nak try leh kunjungi website ni dan boleh sms untuk keterangan lanjut..kita pun hanya mampu kongsi maklumat ini aje lah sebab masih belum memcuba so tak tahu keberkesanan produk ni..

 

 








Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker