-->

recent post

get this widget here

Sunday 14 July 2013

Business Opportunity with Premium Beautiful Corset

 Assalamualaikum,

Salam hari minggu buat semua pembaca. Hari minggu ni semua mesti sibuk shopping kan untuk puasa dan sudah semestinya untuk persiapan hari raya yang tak sampai sebulan pun lagi kan. Shopping-shopping juga tapi jangan sampai nak raya nanti poket kering kontang ye..al maklum lah, sekarang ni macam-macam yang ada di pasaran baik pasaran online atau pun kedai-kedai kat luar. Semua nak bagi promosikan , so kita kenalah jadi pembeli yang bijak.

Sebut pasal poket kering kontang ni menjelang hari raya nanti, Eda pernah terbaca pasal rat race atau pun permainan Cash Flow. Sebenarnya apa yang Eda nak sampaikan, kalau kita dah nampak peluang depan mata, grab it. Jangan lepas peluang ye lah bukan senang nak dapat peluang untuk terus berjayakan. Kalau nak harapkan gaji bulan je rasanyer memang tak cukup ye lah hutang melebihi pendapatan so sekarang kita kena buat cash flow maksudnya kena ada side income dan pendapatan kita bukan lah semata-mata dari gaji bulanan.

Alhamdulillah, peluang yang Eda dapat ni dah ada depan mata cuma berani atau tak je nak cuba tapi sampai bila nak takut, asyik takut tu la, takut ni lah yang sudahnyer kita masih di takuk yang sama tapi orang lain dah jauh ke depan tinggalkan kita.

Apa yang Eda cuba nak sampaikan kat sini, bersama GLAM anda berpeluang untuk menjana pendapatan dan berpeluang menjadi usahawan terutama sekarang ni sedang promosi raya ada rebat dan bonus raya. Sebenarnya ramai yg.nak rebut peluang macam mana nak dapat solid income, memandangkan..raya tidak lama lagi...dan nak grab foc trip + income 5k...syukur!!..rezeki tu tak datang bergolek kita yang kena cari.

Soalan yang selalu orang tanya :
- Bagaimana nak menjana pendapatan secara online dengan hanya menjual Premium Beatiful Corset ?
- Bagaimana nak dapatkan solid income 5,6K sebulan dengan hanya menerusi log, FB?
- Bagaimana nak menjual Premium Beautiful Corset menggunakan kuasa yang ada pada social network?
- Bagaimana mendapatkan kejayaan dan kekalkan steady income?

Who those yang bertanya, ini lah tempatnya dan masa yang tepat untuk berubah. Boleh hubungi Eda untuk makluman yang lebih lanjut di

013-2210106 | niazdaniaz@gmail.com




~ EDA~






Terima Kasih Kerana Membaca. Suker? Comment lah Cket :)

0 000 orang nak tahu:

Ramai yang Suker